Sunday, April 17, 2011

Sepasang Kaki Yang Sangat Rajin Berjalan

Nie kali ketiga saya post , bukan main main ya , tertawa balik bila ingat saat lepak lepak dengan Kak Limah cik ctah yang masih bertapa di rumah ,dia tak nak balik kampus lar sebab takut naik bas , hehe , lama kan kita tak naik bas , aku rindu gak nak naik bas masitah , hehe , nama kau selalu di mention kan di blog aku , tak payah lar malu , aku nak berjinak jinak menaip nie. Okay , sambung cerite tadi ,shopping dan window shopping jer kerja untuk malam nie , malam nie ada gak barang yang dibeli bukan aku tapi awak kan masitah , yeyeyeyeyeye (mcm budak budak je saya ni) , nak jugak satu shawl macam awak (tak apa aku nak beli sendiri)hehehe

Satu lagi cerita rasa macam tak boleh tidor lar , ramai yang tanya ???? awak selalu tidor lewat eyh , entah lar , jawab nyer entah entah jer , yang pasti paling lewat saya bangun pukul 11 pagi , nampak tak pukul 11 , haikal masa ni pun tak tidor , penat nyerrrrrr semakin lama , semakin hyperactive , satu lagi perangai makin menjadi jadi , wah wahhh naik angin rasa , tapi takpe lah orang kate budak budak kan ;)




Okay , misi terbaru saya : Tidur Awal (paling awal 12 malam). Semoge menjadi yer :P

No comments:

Post a Comment