Saturday, April 16, 2011

Test one , Test two , The three

Hai u all , nak test taip blog saya kasi makin banyak cerita , saya ni tak pro mana dalam bab karang karang nie , terkejut jugak bila lihat ada yang follow saya , thanks u all , muaaaaahhh


Hari ni aku (nak kasi ayat gempak sikit )aku , adek aku yang first masitah duduk kat rumah jer , memandangkan tak tahu nak buat apa aku minta tolong kat adek aku masitah suruh dia repair blog aku ,aku suka blogwalking blog mana mana , best gak baca story mory orang nie , so memandangkan aku jugak teringin nak ada blog sendiri dan teringin jugak nak bagi kawan kawan baca blog aku ,aku paksa lar cik sitah duk repair balik mana yang perlu , sumpah aku suka , aku suka blog aku yang baru nie , jika u all tak suka , boleh lar kasi tahu ekin , hehe , nie aku sertakan beberapa keping picture aku dengan cik sitah limah berbaju biru , hehehehehe , thanks masitah mustafa , esok mg balik doh dungun yang mg sayang tuh , haikal makin buas dop tahhhh ?




No comments:

Post a Comment