Wednesday, October 19, 2011

Real Stel

Assalamualaikum kalaua jawab sayang , ohhh saya naik stress betul dengan celcom yang biru biru , macamana boleh benci , senang cerita , celcom nie dah asyik mengade ngade , nak sent asyik failed , tengah malam jer ok , memang nak marah lah gini , muka pun makin berkedut , malu betul saya , mana tak malu marah marah jer . Berbalik pada movie Real Stell , movie nie memang awesome ok , bagi 5 stars ok , Robot Atom boleh bertinju lah , suka sangat tengok , tahu tak saya rasa nak tengok lagi lah \

Saya kan dah macam deman kuning , tengok lah picture nie , saya tak reti lah edit pic dan saya memang tak reti bergambar , lawak sangat sangat sebab banyak pic yang mata hitam . Kesan sebab tak reti pakai eyeliner . buat malu lagi , berapa kali malu lah



Teringin nak makan tomyam , tapi kedai dah nak tutup , asyik lapar malam jer , bye kawan nanti jumpa lagi

No comments:

Post a Comment