Thursday, October 20, 2011

Hari jadi Haikal

Assalamualaikum , EXICTED nak buat entry kali ini kerana pukul 12 malam ini tepat hari lahir anak saudara yang paling sayang , dialah budak yang saya jaga , dialah budak yang selalu saya marah , dia memang pandai ambik hati orang , kalau saya menangis dia pun menangis , terharu lah , jaga dia sekarang , dah memang saya tak boleh berpisah dengan dia , sumpah tak boleh , dia tak ada sejam dah gelisah , suka main dengan dia , suka cium pipi gebu dia , yang putihhhh

Muhammad Nur Haikal mak ngah doakan agak haikal selalu ceria selalu , tahun nie dah masuk 4 tahun umur haikal , bersyukur kehadrat ilahi kerana haikal masih sihat sentiasa , sayang HAIKAL

saya memang suka bergambar , perasan katakan , saya tinggalkan beberapa keping picture yang agak mengelikan tekak anda


Nie picture mata saya jadi juling



Bye bye
big hugs for me :)

No comments:

Post a Comment