Sunday, October 9, 2011

Berdua taknak tiga

Assalamualaikum , entry kali nie simple , macamana eyh nak bagitahu , 9.10.11 NUMBER bertuah untuk saya , Dengan tarikh anggun itu saya dapa hp baru , hp biase jer , tapi teruja tahu , skirt pun saya dapat , alahmdulilah saya happy , saya suka , saya tahu semua orang nak kan kebahagian , saya doakan semua orang bahagia , tak nak sedih sedih , tapi sedih itu dah macam asam garam kita , tukar asam jadi gula gula kapas , hehe


Ini buah hati agung saya , bagi saya dia baik , hensem , sumpah , orang lain tak boleh okayh nak kata camtuh , gurau jer , apa lah ekin nie


Saya turut serta di candid oleh dia , tengah mesej dia walaupun dekat , kebiasaan mesej camtuh lah , kentotnya saya


Bila berdua saya pasti hargai waktu terluang , seminggu sekali keluar bersama , sekali dengan my sayang saya cik Haikal macam RAIN fullhouses , hari nie dia keluar dengan abah dia , bestkan dia main air ombak kat pantai


Ini saya lagi yang poyo , jangan marah saya upload banyak banyak ya


Ini my kesukaan pic dengan dia, like so much dear

No comments:

Post a Comment