Wednesday, September 28, 2011

Semakin lama semakin nak nangis :(

Assalamualaikum , hai semua , saya karang blog nie waktu lewat lewat malam , tak tahu kenapa saya rasa saya terasa diri ini tak ada yang sayang , walau apa yang terjadi saya tetap cuba buat awak makin sayang saya , cewahhhhh , saya tak tahu nak fikir apa , kepala dah naik pening , cuma harap awak takkan berubah , menghitung dengan jari untuk aniversery yang ke 6th with my beloved :) sedihhhhhhhhhhhhhhh gila hati nie :(

Cinta sejati :)
Tak ada yang bisa mengerti rindu dihatiku selain dirimu yang telah menyelami samudera hatiku ini ..... tak ada yang bisa memahami seluruh jiwaku selain dirimu yang telah mengenggam seluruh jiwaku ini ,sejauh mana pun kau pergi , takkan jauh... dari hatiku ini , kaulah cinta sejati , dihatiku hingga nanti ku mati , kaulah cinta abadi dijiwaku hingga akhir hayat kunanti

No comments:

Post a Comment