Monday, May 30, 2011

Kenal lama mana pun , tak mencukupi untuk percaya

Assalamualaikum , kenal lama mana pun tak mungkin boleh buat seseorang percaya kan kita , waduhhhhh serius saya tak suka bermain dengan perasaan , saya nampak luar jer lembut dalam hati saya tak selembut yang digambarkan , macamana nak gambarkan , sebab dalam hati kita siapa boleh tengok , lelaki yang selalu katakan saya sanggup belah jantung tuh semua tipu , bukan semua lelaki tuh penipu , tipu lar nak belah jantung nak kasi gf tuh percaya ,*JANGAN MUDAH PERCAYA DENGAN KATA KATA LELAKI *

Bila seseorang dah mula tak percaya kan kita , jangan lar kita memaksa diri kita untuk buat kan seseorang itu kembali percaya kan kita , biar lar kerpecayaan itu datang sendiri , kenapa hati kita ada satu , jika hati kita sama dengan orang yang kita sayang , apa yang kita rasa dia pun dapat rasa kan , tuh semua mana mungkin terjadi , terima seadanya diri ini ,bersyukur kerana saya masih lagi ingin mengenal hati budi satu sama lain walaupun dah lima tahun 7 bulan 15 hari , serius masih lagi ingin mengenali , banyak lagi yang perlu saya kena tahu , apa yang awak suka ,apa yang awak tak suka , tapi citarasa selalu nya tak sama .

Kepada dia : saya tahu saya nie selalu cakap kasar , selalu degil , selalu buat awak marah , serius saya masih lagi belajar dalam kehidupan ,saya sayang awak selagi awak masih saya sayang kan saya , dah terlebih jiwang nie , first time saya ada mood tulis cerita macam nie, bukan nak kata saya rock ke apa , saya bukan lar wanita yang pandai bermain main dengan kata kata


Lusa awak dah exam , saya doakan awak boleh jawab exam dengan tenang , saya support awak dari belakang okayh


Entry kali ini ingin menyatakan saya tak suka awak tak percaya saya , sekali sekala tolong jangan buat saya menangis , kasi saya senyum selalu

No comments:

Post a Comment