Sunday, May 29, 2011

Bercuti bersama kawan , bf , adik di pantai kemasik :)

Assalamualaikum w.b.t , hai lama gila tak update , bukan tak nak update , tak ada idea nak update , satu lagi tak tahu nak cerita apa , serius saya rindu nak menaip kat blog saya yang tak berapa comel nie , sekarang ada masa yang terluang nie saya nak menaip lar sedikit sebanyak cerita yang dah lama basi , bukan makanan yang basi , hasil penulisan saya nie yang selalu basi , minta ampun sangat diatas kekecohan saya menaip di blog yang kurang indah ini.

Hari khamis 26.05 .2010 saya , masitah , encik hakimi , kaklong jejalan kat pantai kuala , serius sekarang saya dah mula jatuh cinta dengan pemandangan pantai yang aman ,dipenuhi siput siput diatas pasir pantai , ombak yang bergelora , hati jadi makin ceria , walaupun saat itu dipikiran saya terpikir nak bershopping shawl , baju , skirt , beg , kasut dan seerti dengannya , apa lar ekin nie tak ada hal lain ke nak duk fikir , ada lar , asal tak ada nya cuma saya tak nak bagitahu you all , sorry sorry


cuba tengok mata gua yang dah serupa mata orang tak sihat , ya saya tak sihat mana , saya kurang tidor , saya susah nak tidor kalau duk menghadap fb , 24 jam pun sanggup duk depan fb , awat nie


Tak pernah ada rasa malu pada diri ini jika masitah yang ada depan aku , wakaka



sekiranya ada ayat yang kurang best , gua minta maaf , selamat membaca :)

No comments:

Post a Comment