Tuesday, November 15, 2011

Always love them :)

Assalamualaikum , Everyone can sad, happy , laugh , cry . Bila dekat mesti kita takkan hargai , mungkin selalu gaduh gaduh macam kucing dengan anjing .Bila jauh timbullah rasa sayang , rindu , dan rasalah nangis .

Dulu ada dia tak lah rasa sunyi , sekarang dah rasa berkurang , perasaan bimbang , risau tuh selalu ada , apa apapun saya doakan dia di sana akan happy dan dapat menuntut ilmu dengan jayanya , yang penting selalu lah calling ke sini , kat sini pun kenalah calling kat sana. Adik beradik kita takkan sama dengan orang luar , dierorang dah masak dengan perangai kita , kepada kepada adik adikku aku sayang kamu :)muaaah dipipi kanan dan kiri , aku akan doakan yang terbaik untuk korang , swear :


)

Nie adik saya yang belajar di uitm Perak



Nie kakak intan yg kedua


nie adik perempuan saya :)kadang kadang dugaan yang Allah kasi itu adalah kerana ALLAH mahu kita selalu berserah padanya , jangan lupa pada ibu dan bapa kita walau kita dah berjaya , assalamualaikum semua :)

No comments:

Post a Comment