Thursday, October 27, 2011

Saya , sedih , senyum , marah , feeling :(

Assalamualaikum ,good night , ohh malam nie saya kuar , kuar ke keluar , ayat terengganu nie best tahu kalau kita guna , tapi kalau nak buat karangan tak digalakkan , ayat dah salah , ejaan dah tak betul , markah mesti kena tolak , gagal lah jawabnya

Berbalik pada topik kita , entry kali nie saya nak ceritakan sikit tentang perasaan kita , perasaan kita selalunya akan berubah , bukan berubah mengikut cuaca tapi berubah kerana kehendaknya , Allah maha mengetahui tahu apa yang berlaku , LATELY nie saya telah bermotivasi pada diri saya bahawa PERKATAAAN PERCAYA , adalah kita kena berhati hati , zaman sekarang , banyak manusia yang penting diri , harap harap kita jauhilah dari ayat penting diri,ohh saya pun dah pening apa yang saya tulis , saya tak boleh nak kongsi perasaan saya , Ya Allah saya tak nak perkara itu terjadi , hati saya sedih , dah rasa seperti kena cucuk dengn jarum , 2, 3hari saya menangis , temenung , mencari apa silap saya , ohhhhhhhhhhhh saya terkilan , saya sayang apa yang ada disekiling saya , saya berharap mereka pun sama , Akhir kata waspada dengan ayat ayat manis , manis nampak indah , pahit kalau sekiranya sekali terkena , heheeeeeeeeeeeeeeeee

Saya tinggalkan beberapa keping picture yang agak blur , photoghapher Hakimi , sayang maaflah kerana awex awak suka bergambar , maaaaaaaaaaaaaafffffffffff


Ini blur seterusnya


THEN , Saya yang suka pink



Big hugs ,If you want to look beautiful put a smile on your face , just smile , tidur jangan lupa baca doa tidur sayang

No comments:

Post a Comment