Monday, June 20, 2011

dua kali berjalan rasa macam superhebat :P

Assalamulaikum , hai hai , hari nie memang penat , mana tak penat , dua kali keluar macam sakai jer , tapi suka sebab boleh date , tak ada yang lain ke nak cakap , date date ? tak suka tak apa , tak marah , hehe , hari nie tak sangak terserempak dengan kawan kat fb , wahhhh saya pemalu , nanti nak jumpa lagi dia , nak buat rasa malu , tak malu lagi :)

Bila keluar mesti rajin nak post entry baru , entry yang macam saya nie enjoy lar konon , memang enjoy lar , bila rutin harian nie masak , jaga haikal , kemas umah teringin jugak nak keluar yeay mak kita kasi keluar , ala ala kalau berkurung pun tak boleh sebab saya tak nak jadi katak bawah tempurung , hehehe


Yang ke dua keluar dengan intan (adek bongsu ) wah wah putri kan tak suka dengan saya , macam biasa keluar lagi , yang tuh pun nak bagitahu , macam hulukan , kalau tak suka tak apa , saya tak marah , hehe


putri , besok aku tolong mg isi borong ya , suka sangat sebab blh perasan depan cermin tadi



macam saya sudah jatuh cinta dengan shawl ini :)hehehe

No comments:

Post a Comment